Sunday, February 26, 2006


Well.. Ending a long working day, writing tones of words and sentences.. some of them never stop knocking your head: is it ready..?

I like these guys, some how they tern me to cheerful mood, so I told him: I’m writing, its not “pop - corn” in Arabic: نفيش

Some how, today was the international day of: Nifaish..


but I'm happy ..

Wednesday, February 22, 2006


don't y ever believe your brain .. Trust your hart, follow the papillon path >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ( ) ( ) ؟......?( ) ( )<<<<<<<< \\//\\//\\//\\//\\//\\// >>>>>>>> ( )<><> ( )( )
( ) >>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>><<<<>>>>>


>>>>>>>>>>>>>>>>> Always <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

No body listens ...

Thursday, February 16, 2006


time is our Friend/enemy ..y can wait for days if y know that who is suppose to come... is coming...

and y can not wait for minutes if y have a feeling that who is supposed to come might /not come.. its just a might


Monday, February 13, 2006

when y listen to a song, don't bother yourself to understand the words.. Just feel the since of the singer. its the since not the words which create god songs. Since of Music.

I like saxophone , I play saxophone only when I want to say something else more then words. I wish if all humans give up talking and play music instead.. !


papillon lover

Saturday, February 11, 2006

how many words comes out your mouth per day? Try to save your words as best as y can. learn more about silence, but not silence of lamps..!!

well, if y r not going to say beautiful words like poems, its better if y don't speak out.. the world is ugly enough to take more anger, curses more ugly words.. try to sing if y are angry.



papillon lover

Wednesday, February 08, 2006

Don’t y ever think of starting business with a friend.. y well lose each other.. Friendship survive and last with sacrifices, while business lives on making more and more money. In annoter Words : more selfness, egotism.

Tuesday, February 07, 2006

papillonpath: February 2006

papillonpath: February 2006


i do write sometimes, tell stories because life is not what we lived but we tell.. hope y like this. if y don't , don't bother yourself to much ...

( 1 )
جالسا في هذا المكتب اللعين ورائحة الغراء النفاذة مختلطة برائحة التبغ تتسربل في خلايا رئتي وتنتقص من عمري أياما، اللعنة.. الكل يدخن في هذا المكتب، يدخنون أردأ أنواع التبغ.هل أشكو التبغ الذي استهلك منه ثلاث علب في اليوم والروائح أم هي نفسي المحاصرة بالضيق وأيام هي خليط من إحباط لا ينتهي أرى معه أملا يذوي؟. القمر لم يكتمل بدرا ويبدو الأمر سيان، فعندما تطبق الهموم على الروح يغدو كل شيء من حولك مدعاة للاكتئاب.نسمات باردة تداعب وجهي وأنا خارج من مكتب الروائح الخانقة هذا، انه الخريف والممر غير النافذ ما بين مدخل المكتب والمطبعة يؤدي دوره. هنا رأيت زميلا لي يسقط غائبا عن الوعي.. لماذا أتذكر هذا المشهد؟.انه أنا يا أعزائي الكرام في ليلة من ليال مسهدة ابحث فيها عن دفء. دفء لا أستعيره من زجاجة ولا من جسد بض لدن ولا نار موقدة كفيلة في هذا الساعة أن تمنحني هذا الدفء. أقود السيارة دون هدي في الشوارع. كل منعطف وزقاق يومئ لي أن أدخل هنا فلربما. قضيت أكثر من ساعة وأنا أتسكع قبل أن تسقط تفاحة نيوتن في ذهني المتعب. قررت أن أزورهما وألقاهما. إنهما صديقاي بوحسن وشهرته "كردم" وعبدالله وشهرته "بومكتوم".الاثنان يكبراني بسنوات، وإذ كنت في الثالثة والعشرين أو نحوها، كان الاثنان قد تخطيا عتبة الخمسين وصداقتنا جاءت متأخرة خصوصا مع بومكتوم. طفلا، كنت العب الكرة مع أترابي في ساحة صغيرة قبالة منزل بوحسن. ولما كان هذا لم يشتهر إلا بإدمانه للكحول، فقد كان بيننا نحن الصغار وبينه مشاعر خشية وريبة، لكنه كان يملك قلب أب حنون.


to read the full text, click this link:
http://www.jehat.com/Jehaat/ar/DaftarAfkar/mohd_fadel.htm

what is the diferent between Love and Passion?.

CounterData.com

webhosting
webhosting Counter